KTM

K dotazu, na cem vlastne jedu.
Po te, co me anglicka CCM nechala s kleklou spojkou v albanskych horach, tak jsem se pokorne vratil ke KTM.
Z garaze v praci jsem reinkarnoval svoji starou dobrou KTM LC4 690, co jsem na ni zavodil. Mam na ni RallyRaid kit, coz znamena dve predni pridavne nadrze, celkem 24l, dojezd 450km. Predni maska, kde mam schovanou GPS a muzu se za ni trochu schovat na silnici. A spodni susplech s nadrzkou na 3l vody. Ten je uzasny, nepadaji mi nikde PET lahve. Pneu predni Michelin Desert, zadni Maxiss IT Desert, zesilene duse. Tasky Kriega.
Az na problem se spinacem ventilatoru, coz je problem resitelny, tak slape jak hodinky. Kousne i benzin 80oct, i kdyz to pak spatne tahne. Ale vetsinou mam v prednich nadrzich schovany 95oct z velkych mest, tak muzu michat. A u vetsiny pump je 92oct a na ten jede dobre.
Naviguji pomoci Garmin 60csx a OpenStreet map. Obcas pouziji v telefonu LocusMap. Mel jsem jeste k koptiku tablet s LocusMap, ale pri vibracich na roletach hrozne trpel, tak jsem ho sundal. A to jsem si na nej vyrobil specialni drzak se silentbloky.
Jako vubec nejlepsi je mongolsky autotlas, koupil jsem jej tady pred deseti lety, kdyz jsem odjizdel. Hlavne, kdyz v nem ukazu nazev mesta, tak si ho mongol precte. Kdyz nazev vyslovim, tak mi nerozumi.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nejhezci a nejhorsi mista

Posledni etapa

River point