Posledni vecer na srubu

Rano vsude lezela husta mlha, slunicko ji rozpustilo az po 11hod a pak bylo krasne. Vyrazil jsem hned rano do mlhy na soutok Ononu a Barchin gol. Jenze k nemu jsem nejak nenasel prujezdne vyjete koleje. Tak jsem se prehoupl pres hreben do Batchiretu a jel na soutok Ononu a El gol. Vyjete koleje tam vedly od puvodniho pontonoveho mostu pod Batchiretem. Bahno, bordel, ale dohrabal jsem se az k Ononu. Sirka tak 200m, obrovsky prutok, 100-200kubiku? Bud vysoky breh nebo voda rozlita do sirky mezi vrbicky. Bez brodicih kalhot neni sance. A spadnout bych tam nechtel, to by byla dlouha plavba. K soutoku s El gol jsem se nedostal, zatopene vrbicky. Cestou zpet jsem koukal z ponton mostu do uplavu pod piliri. Uplavy byly velke, krasne pruzracne s piskovym dnem, ale ani ploutev. V Batchiretu beru plne nadrze benzinu a jedu na srub.
Domaci sekaji travu vedle srubu, pak se loucime. Razne odmitaji zbytek vodky, co tu zustal po rybarich. Kdyz ani ja nechci, tak ho pan vyleva. Asi moc dobre vedi, co vodka dovede.
Delam bezny servis na motorce a balim vsechny rozkramovane veci. Pak jdu naposledy chytat k rece. Po ceste mi skace cikada na tricko, tak ji chytam a jde na hacek. Nahazuji do rozhrani uplavu a proudnice a vidim, jak prijela ryba, zobla do cikady a pustila ji. Aha, cikada je moc velka. Tak  chytam lucni kobylku a sup, mam lipana. Sice nic moc velikost, 25cm, ale na veceri dobry. Lepsi nez nudle s hovezi konzervou. Pak jeste prochytavam okoli na trpytku, ale ani tuk. Ani nevidim, ze by ryby jezdily v proudu, uplne mrtvo, asi chrni. To prvni dva dny jsem aspon zahledl ujizdejici rybu. Na zapad od srubu se zformovala bourka, asi 15-20km daleko. Vyprsela se v kopcich, doufam, ze ne do reky, co mam zitra brodit.
Zitra me ceka posledni etapa. Dva brody, prvni jednoduchy sterkovy, druhy hnusny bahnity v obrovske plani. Tak uvidime, jak to pujde. Budu vyrazet hned rano do mlhy, musim ujet 150km off-road, pak najedu na asfalt a bude to 250km do UB.
Delam si posledni ohynek.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nejhezci a nejhorsi mista

Posledni etapa

River point