Vodka je prokleti Mongolska

V kempu je mlady nemec, pujcil si v UB cinskou motorku a vyrazil do okoli. U nejake jurty ho zena pozvala na caj. Dorazil ale jeji ozraly manzel a zautocil na nej sekerou. Asi to nebylo nic hezkeho, kluk se z toho vzpamatovava a chce hned letet domu.
I ja jsem potkal nekolikrat ozralce, ale jsem hodne ve strehu, jak vidim opileho, mizim daleko pryc.
Dnes, kdyz jsem dojizdel k asfaltu, tak tam pred vesnici sedel hloucek lidi kolem auta. Jak me videli, vyskocili a potaceli se me zastavit. Ozralci. Sjel jsem do louky a vyhnul se jim.
V predchozi vesnici jsem mel dojem, ze protijedouci auto se mi moc nevyhyba, sjel jsem bokem, asi take ozrala.
Vodka je levna a dostupna. Majitele paliren jsou ve vysoke politice, jsou extremne bohati a tak zdrazeni vodky nebo omezeni nikdy nebude. Soucasny prezident je pry byvaly mafian a zeme je prolezla korupci. Ale to od nekud zname ne?!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nejhezci a nejhorsi mista

Posledni etapa

River point